Service

U bent nu hier » Home » Service

Deze module wordt aanvullend gebruikt op de module “Verkoop en Verhuur” en/of “Kopers- en/of Huurdersbegeleiding.
Met de module Service meldt de bewoner na oplevering online zijn klacht(en) en geeft aan op welke dagen een afspraak wenselijk is. De aannemer of leverancier beoordeelt de klacht en neemt actie. Dit meldt hij weer online aan de bewoner. Gekoppeld aan de klachtenadministratie worden ook alle gegevens met betrekking tot de vrijval van de zgn. 5 % regeling of andere garanties bijgehouden. Als u wilt heeft ook de notaris direct inzage in  het dossier. Onze leveranciers zullen u graag  ook na oplevering van dienst zijn. Ook dan heeft een bewoner een (prijs)voordeel.

Klachtenadministratie

De koper en/of huurder meldt zijn klacht online en volgt de voortgang. De aannemer heeft het totaal-overzicht. Een signaleringssysteem zorgt voor tijdige aandacht, totdat de klacht is afgehandeld en goedgekeurd door de koper en/of huurder.

Biedt u onder meer

  • registratie van alle klachtmeldingen
  • automatische rappels
  • overdracht van digitale dossier,opleverings- en revisiebescheiden aan bewoner of VVE

 

 

Stand van klachtmeldingen

Deze rapportage geeft u actueel inzicht in het aantal klachtmeldingen en de doorlooptijden. U krijgt tevens  een overzicht van de status van de 5% regeling.

Biedt u onder meer

  • inzicht in aantal klachtmeldingen, soort en doorlooptijden
  • actuele status vrijval 5% regeling
  • mogelijkheid inlogcode notaris
  • bij discussie of arbitrage geen gezoek meer naar documenten en/ of bewijzen.