Marketinginformatie

U zet homeDNA al ruim voor de start van de verkoop in om belangrijke marketinginformatie te verzamelen. U communiceert rechtstreeks met uw klanten. Zodoende ontwikkelt u vraaggestuurd. Zo krijgt de klant wat hij wenst en vergroot u uw verkoopkans. Vanaf de start van de verkoop is alle relevante informatie direct bereikbaar voor partijen die u daarvoor toestemming geeft. De verkoopvoortgang is zo volledig transparant. U beschikt over uw eigen klantendatabase en u volgt real-time de resultaten.


Hierboven ziet u een aantal pagina's van een projectwebsite. Uw logo komt hierboven en uw huisstijl kan worden toegepast. Namen van pagina's en subpagina's bepaalt uzelf. U kunt 3D toevoegen, filmpjes, zoomanimatie, e.d. Alle data van belangstellenden en inschrijvingen komt in de database en kan verder worden bewerkt.

De digitale brochure kan ook "on demand" worden aangeboden. Hierbij wordt iedere verkoopbrochure individueel samengesteld en binnen 24 uur verstuurd naar de potentiële koper. Naast de winst aan persoonlijke aandacht worden er geen overbodige aantallen brochures meer geproduceerd. Een ander groot voordeel is dat eventuele wijzigingen (errata) direct doorgevoerd worden.