Binnenkort: de kwaliteitsapp!

Het handigste digitale gereedschap bij uitvoering, oplevering en nazorg

U bent nu hier » Home » Nieuws

Op dit moment ontwikkelt homeDNA de kwaliteitsapp, het digitale gereedschap op locatie waarmee correcties, keuringen en inspecties, voorschouw- en opleverrapportages uiterst efficiënt kunnen worden uitgevoerd.

De app werkt simpel en intuïtief. De medewerker kan een klacht markeren op de plattegrond, kan een foto en een omschrijving toevoegen, en kan de melding direct doorzetten naar de verantwoordelijke leverancier. De app geeft een totaaloverzicht van meldingen per project, maar ook bijvoorbeeld per rayon. Ook kopers kunnen dadelijk door middel van de app een voorschouw doen. Opleverpunten worden opgeslagen in het dossier en zijn inzichtelijk voor koper en uitvoeringsteam.

De leverancier heeft daarin zijn eigen klachtenoverzicht  en kan de klacht afmelden. Zo worden problemen snel en duidelijk gesignaleerd, en opgelost. Dit levert een aanzienlijke kwaliteitsverbetering.

De opgeslagen gegevens in homeDNA maken het verder mogelijk om te monitoren en te evalueren. Zo zijn er bijvoorbeeld rapportages van klachten tijdens de bouw en gedurende de garantieperiode.

De kwaliteitsapp voor medewerkers in de bouw komt in maart 2014 op de markt. Kort daarop volgt de app voor de koper/huurder om klachten te melden.